دومین گردهمایی دانش آموختگان و مدیران سازمان مدیریت صنعتى یزد

.

گردهمایی دانش آموختگان و مدیران یکى از رویدادهاى خاطره انگیز و اثر بخشى است که سازمان مدیریت صنعتى استان یزد در جهت تعامل بیش از پیش با دانش اموختگان و همچنین تجدید دیدار و ایجاد  شبکه سازى بین مخاطبان در تاریخ یکم دى ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت درمجموعه ى  "تالار پذیرایى سیب و نار " اقدام به برگزارى آن نمود.

این مراسم با حضور جمع زیادی از مدیران صنعتى بخش خصوصى ، مقامات استانی ، اساتید و با حضور ٢٥٠ نفر از دانش آموختگان ادوار مختلف سازمان یزد همراه بود.

 

در این مراسم دکتر سعید سعیدا اردکانی مدیر دوره هاى علمى MBA و عضو هیات مدیره ى اسبق سازمان ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ارشد استان که در برنامه حضور داشتندبه چشم انداز جدید سازمان در بخش علمى اشاره نمودند.

دکتر ابوالفضل کیانى بختیارى مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتى ایران  با اشاره به عملکرد ٥٧ ساله ى این مجموعه ،چشم انداز روشنى را پیش روی سازمان و شبکه نمایندگی ها بر شمردند.

در ادامه مراسم دکتر محمد دیانتى مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتى استان به ارائه ى عملکرد آموزشى از ابتدا تا کنون و نیم میلیون نفر ساعت آموزش به مدیران صنعتى و معرفى برنامه هاى جدید سازمان و همچنین را اندازی برنامه خانه مدیران اشاره و تاکید نمودند.در همین راستا تفاهم نامه اى بین سازمان مدیریت صنعتى یزد و مدیر روابط بین الملل دانشگاه FHM آلمان به نمایندگی دکتر دوست محمدیان، در زمینه های مختلف آموزشی و مشاوره ای منعقد گردید.

                                 

همچنین در این برنامه قرارداد نمایندگی کانون مهندسی هزینه ایران بین سازمان مدیریت صنعتی یزد و کانون مهندسی هزینه منعقد و تبادل گردید.

در این مراسم که با حضور گرم هنرمندان استان همراه بود برخى از دانش آموختگان به معرفی ایده ها و نوآوری های خود پرداخته و در انتهاى برنامه توسط جناب آقای دکتر کلانترى ( استاندار سابق یزد ) ، دکتر کیانى، دکتر عظیمى ( معاون استاندار فعلی ) و دکتر دیانتى از دانش آموختگان تجلیل بعمل آمده و  لوح تقدیری به رسم یادبود اعطا گردید.

 

گالـری تصـاویـر

کد خبر: 4
  تاریخ خبر : 12 آذر 1398
 3487